Lördag igen efter en kort arbetsvecka

först av allt , efter att jag varit på Femme d´Europes julbasar och köpt ett par kilo böcker till

 

jaja här skulle ha varit en länk till

 http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/boknordstestet/

men det klarar jag inte av så ni får läsa det så här istället

jag boknörd? ja lite i vartfall 72%

dsc_01791

annars inget speciellt denna veckan

middag på torsdagen för 6 tanter+ en (det var jag)  maten ok, fiskgryta , ost och vin

lunch med M på fredagen rester,

byte av däck och till partena med intyg, volvo hade flyttat till Montgomery så jag kunde inte beställa tid för vindrutsbyte – det får bli nästa veckas happiness.

trötta

 Båda Y och jag försov oss lördag – och jag har inte fått mycket gjort idag- strax ska jag ut med M en liten kvällsrunda.

Kommentera

